Cross-national research project on ethical consumption of older people
Dr. Florian Kohlbacher (ドイツ日本研究所)
15:50
- 16:35
統一論題C
Negative equity epidemic with automobile purchase: Historical changes and impacts of consumer buying behavior and manufacturer incentives
Dr. Keiko Powers (MarketShare,Inc)
16:35 -
16:45
コメント
井上 哲浩 (慶應義塾大学)
16:45 - 17:15
休憩
17:15
- 18:00
会長講演
高橋 郁夫 (慶應義塾大学)
18:00
- 19:00
会員総会
19:00
- 21:00
懇親会
▼第2日目/6月26日(日)
09:45 -
受付開始
10:00 -
17:30
チュートリアル・セッション/自由論題研究報告
インキュベーションセッション ケーススタディセッション 通常セッション ロングセッション
<A会場>
<B会場>
<C会場>
A-1 司会: 田中 洋 (中央大学)
B-1 司会: 寺本 高 (明星大学)
C-1
10:00
|
12:15
チュートリアル・セッション
How quantitative approaches to marketing research identify critical business issues and provide insights to marketing researchers
(定量的アプローチからいかにしてビジネスインサイトを得るか)